POGOJI POSLOVANJA

S spletno trgovino www.sen-shop.si upravlja podjetje Mind trade, d.o.o., Tržaška cesta 42, 1000 Ljubljana. Splošni pogoji uporabe spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). 

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik, ali pa se odločite za hitri nakup brez registracije. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo ali s hitrim nakupom obiskovalec, ki je starejši od 16 let, postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

1. POSTOPEK NAKUPA

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. V podmenijih (primer: prehranska dopolnila) imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj poleg košarice.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”v košarico”. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.

KORAKI PROCESA NAKUPA:

  1. KOŠARICA: v košarici vidite vaše izbrane izdelke, tukaj lahko poljubno tudi spremenite količine ali izbrišete izdelke.
  2. Korak: PRIKAŽI KOŠARICO: V košarici lahko spreminjate tudi količino izdelkov, tako da vpišete želeno številko ali se pomaknete z znakom + ali -. Izdelek lahko iz košarice odstranite s pritiskom na križec. Če imate kupon za popust, ga vnesite v polje ”koda kupona” in pritisnite tipko ”uveljavi”. Košarica se po vsaki spremembi samodejno posodobi. Nakup nadaljujete s pritiskom na tipko ”NADALJUJ NA BLAGAJNO”.
  3. PODATKI O PLAČILU: Če ste že registrirani in prijavljeni v spletno stran, se bodo vaši podatki samodejno izpisali. V kolikor želite nakup opraviti brez registracije, vnesite svoje podatke in naslov v zahtevana polja. Desno bo prikazana vsebina vaše košarice in znesek celotnega nakupa. Pod prikazano vsebino košarice izberite še način plačila (po predračunu, osebni prevzem ali preko paypala). Za potrditev nakupa pritisnite tipko ‘kupite sedaj’.
  4. VAŠ RAČUN: Nakup je potrjen. Izpiše se vam vaša številka naročila. Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-poštni naslov.

2. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • PLAČILO PO POVZETJU: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu. In sicer:
    • za znesek odkupnine do 98,00 € zaračuna 1,05 € provizije,
    • za znesek odkupnine od 98,00 € do 501,00 € zaračuna 1% od vrednosti in
    • za znesek nad 501,00 € zaračuna 5,01 €.
  • PLAČILO S PAYPAL: Omogočamo plačila s karticami Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express. Če želite plačati s kreditno karitico kliknite na paypal in izberite “Create a Paypal account”. V polje Card number vpišite številko kartice, v polje Expires vpišite datum poteka vaše kartice, v polje CSC vpišite tri številke, ki se nahajajo na zadnji strani kreditne kartice.
  • PLAČILO PO PREDRAČUNU: Ob izbiri plačila po predračunu, boste na vaš email dobili navodila za plačilo. Plačate lahko preko položnice ali preko vaše spletne banke. Izdelki bodo odpremljeni po prejetju plačila.
  • OSEBNI PREVZEM: Izdelke pravzamete osebno na sedežu podjetja: Tržaška 42, 1000 Ljubljana. Plačilo je možno samo z gotovino.
  • KREDITNA KARTICA: Ob naročilu vpišete podatke vaše kreditne kartice, ki jo obdela varni plačilni sistem Stripe. Ob zaključenem plačilu bo vaš paket odposlan še isti dan ali naslednji delovni dan po vidnem plačilu na našem TRR.

3. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

KUPONI S POPUSTOM IN PROMOCIJSKE KODE
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica. Popust se vedno odšteje od redne cene izdelka. Popusti se med seboj ne seštevajo.

4. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot posameznika: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov ipd. Ponudnik ne zbira vaših osebnih podatkov, razen, kadar mu vi to omogočite oz. v to privolite, tj. ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice. Ponudnik bo uporabil vaše osebne podatke zaradi izpolnitve sklenjenih pogodb oziroma vaših naročil, zaradi tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami in za namen neposrednega trženja. Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in omogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran. Ponudnik uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo spletne strani.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke (ime, naslov in e-poštni naslov). Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil na katere se niste prijavili. Kadar koli se lahko odjavite od naših e-sporočil, in sicer na info@sen-shop.si. Če se spremenijo vaši osebni podatki, vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na e-naslov info@sen-shop.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

5. NAROČANJE

ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Vračilu je potrebno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, če kupec želi prejeti vrnjeno plačilo na svoj TRR.

Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, s tem izgubite pravico do odstopa od pogodbe.
Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Mind trade, d.o.o., Tržaška cesta 42, 1000 Ljubljana, s pripisom Spletna prodaja.
Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Kupec blago vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Ponudnik skladno s 43d členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celotno kupnino nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

6. DOSTAVA

Naročeno blago, ki je na zalogi, iz naročil, prejetih na delovni dan do 12. ure, pripravimo in praviloma odpremimo še isti dan, tako da blago načeloma prejmete v 24 urah (ne velja v času večjih akcij in promocij, saj število naročil lahko presega naše zmogljivosti in bodo le ta odposlano dan ali dva kasneje). Vsa naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.
Blago pošiljamo prek podjetja GLS. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.
Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …) podaljša.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 50 €. Strošek dostave ob nakupu do 50 € je 3,90 € in se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Pri nakupu nad 50 € je poštnina BREZPLAČNA.

Dostava preko GLS-a: V primeru, da blago plačate vnaprej in ob dostavi pošiljke niste doma, vas kurir pokliče in se poskuša z vami dogovoriti za drug termin dostave. Če ste v času dostave nedosegljivi, vam v nabiralniku kurir pusti obvestilo za prevzem paketa na vam najbližji lokaciji oz. paketni trgovini (Petrol, Mercator ipd.). Če paketa ne prevzamete v roku 5 dni, vas kurir poskuša zopet kontaktirati v nasprotnem primeru se naslednji dan paket vrne v skladišče trgovine Mind Trade d.o.o.

7. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

KOLIČINSKA REKLAMACIJA
V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 8 dni po prevzemu obvestiti trgovino sen-shop.si na elektronski naslov info@sen-shop.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 8 dneh po prejetem obvestilu naknadno pošlje izdelek oziroma se vrne sorazmerna kupnina.

NAPAČNO BLAGO
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 8 dneh po prevzemu, obvestiti trgovino sen-shop.si na elektronski naslov info@sen-shop.si in priložiti opis problema. Na podlagi ustreznega obvestila kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh od prejetega obvestila sen-shop.si izdelek zamenja oziroma, če to iz objektivnih razlogov ni možno, vrne kupnino. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost kupca, da napačno blago izroči pismonoši in mu predloži natisnjen reklamacijski obrazec, če tega ni storil že prej.

REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino sen-shop.si na elektronski naslov info@sen-shop.si in priložiti opis problema. Na podlagi ustreznega obvestila kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh zamenjamo izdelek oziroma vrnemo kupnino. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.

REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE NAPAKE
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po   njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

8. GARANCIJA

30 DNEVNA GARANCIJA

V podjetju Sen zagotavljamo 30-dnevno možnost vračila nakupa. Stranki bomo vrnili celotno kupnino izdelkov, razen stroškov dostave in vračila, pod pogojem, da je kupec izpolnil spodnje pogoje:

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.

V kolikor naročilo vsebuje večje število istih produktov, in le teh po navodilih uporabe ni možno uporabiti v prvih 30 dneh, je naročnik do povračila celotne kupnine upravičen samo v primeru, ko na naslov podjetja pred pretekom 30 dnevnega roka vračila povrne preostanek naročila. V primeru, da stranka vrne izdelek z vidnimi znaki uporabe do vračila ni upravičena, podjetje pa ta preostanek izdelka uniči in ga ne vrača nazaj stranki.

Primer: če naročilo vsebuje 3 izdelke Pegasti badelj in stranka ne opazi želenih rezultatov, bo celotna kupnina povrnjena samo v primeru, če pred predpisanim rokom 30 dni od naročila vrne dve polni steklenički Pegasti badelj po pošti na sedež podjetja – saj je v prvem mesecu glede na predpisana navodila za uporabo dovoljeno zaužiti samo 30 kapsul, ki se nahajajo v eni steklenički Pegasti badelj.

V kolikor stranka vrne več kot eno prazno škatlico Pegasti badelj po 30 dneh uporabe, stranka ni upravičena do povračila celotne kupnine ampak dobi povrnjen le del kupnine. V primeru, da stranka vrne izdelek z vidnimi znaki uporabe ga podjetje preda v uničenje.

Vračilo je mogoče le po pošti. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Za uveljavitev 30-dnevne garancije je potreben najprej pisen dogovor (mail, pošta) in zahtevek za povračilo za vrnitev kupnine.

V primeru vračila blaga je potrebno vrniti tudi izdelke, ki ste jih brezplačno prejeli ob nakupu vrnjenih izdelkov (darilo ob nakupu). Izdelki morajo biti neodprti in neuporabljeni.

Izigravanje sistema ni dovoljeno.

Za tehnične izdelke (TANITA program) je garancijska doba 36 ali 60 mesecev (odvisno od artikla) od dneva prevzema blaga in velja samo skupaj z računom. Blago v okvari dostavite na naslov prodajalca: MiND TRADE, d.o.o., Tržaška cesta 42, Ljubljana. Doba za rešitev reklamacije je 45 dni.

Analizatorji za osebno uporabo niso namenjeni uporabi v profesionalne namene. To je uporaba v fitnes centrih, šolah hujšanja ipd. Pri zlorabi uporabe garancija ne velja.

9. VARNOST

Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno.
Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov.
Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

10. INTELEKTUALNA LASTNINA

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

11. UGODNOSTI ZA ČLANSTVO V NAŠI TRGOVINI

S prijavo oz. registracijo v naši trgovini ste deležni ugodnosti, ki jih ponujamo:

  • ob naročilih vam ni potrebno več izpolnjevati polj z vašimi podatki, saj so ti že vpisani,
  • imate možnost pregleda preteklih nakupov,
  • brez ponovnega klikanja na izdelke lahko ponovite naročilo,
  • če ste prijavljeni na e-novice, boste pravočasno izvedeli o novostih in naši akcijski ponudbi,
  • ob nakupu nad 50 € vam izdelek brezplačno dostavimo,
  • prijatelje lahko presenetite z darilom za rojstni dan ali drugo posebno priložnost kar po pošti.

12. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV 

Skladno z zakonskimi normativi Mind trade d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Sen-shop.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

13. PODATKI O PODJETJU

Mind trade d.o.o.,
Tržaška cesta 42
1000 LJUBLJANA
Tel: 01 242 84 70
Mail: info@sen-shop.si
IBAN SI56 3000 0001 2508 574
Matična številka: 1244949000
ID za DDV: SI 24265187
Davčni zavezanec: DA
Družba je dne 06.03.1998 vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.
Številka vložka: 1/30297/00