POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI PRI NAKUPU

Kako oddam naročilo?

Najprej poiščite želeni izdelek. V pomoč so vam kategorije v meniju. Nato kliknete gumb dodaj v košarico. Izdelke v košarici lahko pogledate tako, da se pomaknete na gumb z oranžno številko v desnem kotu z ikono košarice. Na voljo imate dve opciji, gumb poglej košarico ali gumb naročilo. Če boste izbrali poglej košarico se vam bodo izpisali naročeni artikli. Če izberete opcijo naročilo vas bo spletna stran preusmerila na korak podatki o plačniku in dostavi. Pri izbiri koraka poglej košarico in pregled artiklov kliknite nadaljuj z nakupom in nato vpišite podatke o dostavi ter izberite način plačila. Po izbranem načinu plačila kliknete gumb Naročilo. Na mail boste prejeli potrdilo o naročilu. Za pomoč pri nakupu se lahko vsak delavnik obrnete na brezplačno telefonsko številko 080 60 60.

Kdaj prejmem naročilo?

Naročilo bo pri vas v roku 1-3 delovnih dni od nakupa. Če ste izbrali plačilo po predračunu bo paket odposlan naslednji delovni dan po prejetem plačilu.

Kako vem, kdaj mi bodo dostavili paket?

GLS vas bo o dostavi obvestil preko SMS-a, in nato vas bo še tik pred dostavo poklical. Zato je pomembno, da ob naročilu vedno vpišete vašo telefonsko številko.

Kakšni so stroški pošiljanja?

Pri naročilu izdelkov v skupni vrednosti nad 50 € je poštnina brezplačna. Strošek dostave v Sloveniji je 3,90 €. Če želite dostavo v drugo državo stopite v kontakt z nami za točen znesek poštnine.

Kako plačam paket?

Nudimo 4 možnosti plačila:

  • po predračunu,
  • s kreditno kartico
  • preko Paypala, kjer lahko izbirate možnost plačila preko Paypala ali kreditne kartice,
  • po povzetju, kjer dostavljavcu iz GLS službe ali Pošte Slovenije paket poravnate z gotovino ali plačilno kartico.
Kje lahko preverim ali sem oddal naročilo?

Po uspešno oddanem naročilu vam bomo poslali avtomatsko generiran mail o prejemu naročila. V mailu so navedeni naročeni izdelki, količina, cena, naslov plačnika, naslov za dostavo in številka naročila.

Paket sem naročil vendar ga še nisem prejel, kaj lahko naredim?

V vsakem primeru se lahko obrnete na našo brezplačno telefonsko številko 080 60 60 in bomo za vas preverili kje se paket nahaja. Lahko pa pokličete tudi na pošto ali pa na telefonsko številko, ki je navedena v GLS sporočilu.

Ne znam naročiti preko spleta. Kaj lahko naredim?

Z veseljem vam bomo pomagali pri nakupu vsak delavnik med 8.00 – 16.00 (petek do 15:00) na brezplačni telefonski številki 080 60 60 ali preko maila info@sen-shop.si.

Imam promocijsko kodo za popust, ki ne deluje?

Ob prejemu kode preverite pogoje, ki veljajo za uporabo. Lahko je potekel datum uporabe, koda ne velja za izbrane izdelke, skupen znesek nakupa je za unovčenje kode prenizek, akcije in popusti se ne seštevajo.

Paket sem naročil v ponedeljek, ko je veljala brezplačna poštnina. Plačal sem v sredo. Brezplačna poštnina še vedno velja?

Predračun je veljaven 8 dni, ne glede na potek akcije.

Moram po plačilu predračuna poslati potrdilo?

Ni nujno. Nakazilo bo vidno na našem računu. Če v roku 3 dni po plačilu predračunu paketa še vedno ne dobite stopite v kontakt z nami.

Prodajate izdelke tudi v fizični trgovini?

Tako je, izdelke lahko kupite tudi v fizični trgovini brez predhodnega naročila po spletu. Nahajamo se v Ljubljani na Tržaški cesti 42. Plačilo na prevzemnih mestih je možno samo z gotovino.

Za vprašanja vezana z izdelki in brezplačen nasvet pokličite 080 60 60 ali nam pišite na info@sen-shop.si. Obrazec z vprašanjem lahko izpolnite tudi na strani >> KONTAKT